ninja

Kritický úspech získania návštevnosti na váš web spočíva v získaní odkazov na iných weboch, ktoré budú smerovať na váš web. Môžete akokoľvek vyšperkovať vašu stránku, ale pokiaľ nezískate odkazy z iných stránok, je vám to na nič.

Musíte o sebe dať vedieť a to vôbec nie je jednoduché. Je to jedna z najťažších častí a odporúčania úspešných sú: viac ako polovica práce pri propagovaní webu sa musí odohrávať mimo vášho webu.

Predstavte si, že ponúkate produkt alebo službu, ktorá rieši nejaký problém. Potrebujete nájsť ľudí, ktorí tento problém riešia.

Ako ich nájdete?

Môžete sledovať iné blogy, fóra, konkurenciu, portály a iné weby. Akonáhle natrafíte na problém, ku ktorému máte čo povedať a ponúknuť, pridajte komentár s odkazom na užitočný materiál k danej téme a zrazu máte kvalitný zdroj návštevnosti.

Nie je to obyčajná návštevnosť, je to kvalitná cielená návštevnosť s vysokou pravdepodobnosťou predaja.

Ten problém je, že v našich silách nie je každý deň kontrolovať všetky možné weby a kontrolovať aj všetky komentáre a príspevky, to naozaj nejde. Preto vám chcem predstaviť nástroj, ktorý je úplne zdarma a elegantne vyrieši tento váš problém, volá sa Google Alerts.

Táto služba ponúka nasledovné, vy zadáte výraz alebo spojenie, ktoré súvisí s vašim obsahom alebo produktmi, a keď Google pri svojom indexovaní webu natrafí na daný výraz, dá vám vedieť vo zvolených intervaloch.

Ja som si napríklad dal sledovať moje meno, výraz Jakub Zajac, akonáhle niekto niekde niečo napísal a uviedol v tom moje meno (hľadaný výraz), Google ma upozornil a poslal mi odkaz na daný výskyt. Ja som sa okamžite na danom webe objavil ako ninja a mohol okamžite reagovať a presúvať návštevnosť na moje stránky.

Ako na to?

Stačí ísť na adresu http://www.google.sk/alerts, zadať vyhľadávací dopyt, správne si nastaviť e-mail a 3 ďalšie jednoduché nastavenia a je hotovo. Oficiálne sa stávate internetovým ninja aj vy :).